Bel metulj🦋🤍

  Hej,

za danes sem pripravila voščilnico z metuljem, ki ostane tudi ko odpremo voščilnico. Takih voščilnic sem naredila že kar nekaj, ampak jih vedno znova ponavljam z različnimi kombinacijami, ker se mi zdi da voščilnica dobi neko drugo vrednost, postane bolj zanimiva in bogata. S šablonico sem metulja izrezala iz obeh papirjev hkrati in ju potem zlepila skupaj. Sam izrezek pa sem potem prilepila v notranjost voščilnice skozi luknjico. Prvotno je bila ideja, da izrezek prozorno embosiram na vijoličnem papirju ampak ni izpadlo kot sem si želela. Zato sem najprej izdelala napis, ki sem ga embosirala z belim prahcom in to je bilo "krivo" da sem potem dodala belega metulja. 🦋🤍





...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
  • metulj (Sizzix)
  • napis (Ustvarjalni dotik - ni več na zalogi)
  • embossing prah ( WOW!- opaque bright white super fine)
  • papir (Kaiser craft)
...................................................................................................................................................................

Izzivi:

                                                                                                                            lep pozdrav, Pia ❤️

2 komentarji:

  1. Lepo si ustvarjala. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica :-)) Metulji vedno očarajo!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši