Medo

Živijo,
tokrat sem pripravila dve malo bolj otroški voščilnici. Idejo za ozadje sem dobila pri Vanji, narejeno pa je s pomočjo bublle folije. Medvedka pa sem izrezala kar iz tankega lesa.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uporabljeni izdelki:
- medo(ebay)
- napis(Najlepši par)
- obroba(Najlepši par)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
-Craftalnica-Izziv #208:medo
-Najlepši par-Galerija meseca aprila(napis ˝Vse najboljše˝ in valoviti pravokotniki s šivi)

7 komentarji:

  1. Lušni voščilnici in zelo simpatičen medo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem medvedke in v veliko veselje mi je obiskati njihove "domove".
    Prelepa voščilnica!
    Naj bo prelep tudi tvoj teden, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo ljubko je izpadlo ozadje v kombinaciji s tem medvedkom. Hvala, da si se nama pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštni, ravno prav nežni voščilnici si predstavila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oo, krasna ideja izrezati medvedka iz lesa. Zelo mi je všeć ideja izdelave ozadja.
    Hvala, da si se nam pridružla v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si uporabila folijo in pikice so zelo lepa :-)) Tudi medvedek je simpatičen.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pri Vanči se res najde številne ustvarjalne ideje. Super si uporabila folijo na ozadju in naredila prikupni otroški voščilnici z medvedkom. Krasno, da si medvedka izrezala iz lesa, lepo izpade! :) Medvedji pozdrav mesečne gostje CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši