Materinski dan

                                                                                    Živijo,
danes sem izdelala 3 voščilnice za mojo mami in babici. Na voščilnicah sem uporabljala samo izrezke.







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Uporabljeni izdelki:
-Rožice-Tedi in Sizzix Bigz plošča(˝Everyday essentials˝(660515))
-Washi tape-Tedi
-Perlice-Tedi
-Črke-Xcut(Alphabet dies/XCU 504058)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Voščilnico prijavljam:
-CRAFT-alnica-Izziv #207:Izrezi
-Zarte-cvetje


6 komentarji:

  1. Pozdravljena Pia. Hvala, da si postala spremljevalka mojega bloga. Sedaj tudi jaz spremljam tebe. Sem pogledala yse tvoje objave in ustvarjaš čudovite voščilnice. Kar tako naprej!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena! Zelo lepe voščilnice si izdelala. Hvala, ker sodeluješ v Zartee izzivu cvetje. Lp Nataša

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušni čestitki za materinski dan si naredila. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe voščilnice si naredila in se krasno poigrala z izrezi :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si razveselila mamo in babici. Lepe barve in izrezi so združeni na voščilnicah.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si presenetila svojo mami in babici. Me veseli, da si se igrala z nami na CRAFT-alnici. Gostja Keti

    OdgovoriIzbriši