Mavrična voščilnica #2

Živijo,

danes sem spet pripravila mavrično voščilnico, a tokrat za Veliko noč.
               

-Napis je iz Najlepšega para 
-Metuljček je iz ebay-a
-Na ozadju pa sem se poigrala z Distress inki in blazinicami iz Crelando-ta
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VOŠČILNICO PRIJAVLJAM:
-NAJLEPŠI PAR-Ko me inspirira...#63

5 komentarji:

  1. Tudi bežna mavrica, v bolj pastelnih barvah zelo lepo izpade na ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne "bežna" ampak "nežna" sem želela natipkati, pa mi je prst šel na napačno tipko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno nežno mavrico si pričarala na ozadju. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako lepa nežna voščilnica... zelo lepo izpade. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito nežna velikonočna voščilnica je nastala pod tvojimi prsti! :)

    OdgovoriIzbriši