Velikonočne jajčke

Živijo,
danes sem pripravila preprosto velikonočno voščilnico.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uporabljeni izdelki:
~Jajčke-Marianne Design
~Napis-Najlepši par
~Hrib-ebay
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voščilnico prijavljam:

6 komentarji:

  1. Luštno in barvito voščilnico si sestavila in me spomnila, da krasen napis Najlepšega para ni primeren le za novoletne praznike, kot sem ga uporabljala doslej. Hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa velikonočna voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da boš imela tri Andreja na kupu:) - res je enostavna, pa vendar domiselno narejena. Je pa ta Tinin napis resnično univerzalen, uporaben za prav vse praznike. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom pa jaz uskočila, da ne bojo samo Andreje.
    Zelo lepo praznično vočilnic si naredila in domiselno uporabila napis, si je vredno zapomnit.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa voščilnica. Kraft osnova ji prav pristoji. Malo z zamudo te še enkrat pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako barve poživijo kraft papir. Lepo velikonočno voščilnico si naredila.Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši