Valentinova voščilnica❤️

 Hej,

za danes sem pripravila voščilnico za valentinovo. Idejo, da bi lahko naredila tako interaktivo voščilnico sem najprej dobila na instagramu, potem pa me je k izdelavi spodbudil izziv v Craftalnici. Iz osnove za voščilnico, ki je sicer že imela natisnjene srčke, sem izrezala krog. Nato pa sem na nitko prilepila dva srcka, da je enak ko se zavrti in nitko pritrdila na osnovo. Tako je nastala tale zanimiva voščilnica:




Ker pa sem še voščilnici dodala rdečo kuverto, sem jo še popestrila z Mavelujevo štampiljko in srčkom❤️



...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
  • srček (ebay)
  • napisa (Mavelu)
  • embossing prah ( WOW!- opaque bright white super fine)
...................................................................................................................................................................

Izzivi:
                                                                                                                            lep pozdrav, Pia ❤️

3 komentarji:

  1. Naredila si res lepo Valentinovo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna interaktivna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoja interaktivna voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši