Magenta tortica

   Hej,

že v prejšnji objavi sem povedala kako naredim takšno voščilnico. Sedaj pa objavljam še tole v malo drugačnih in bolj živih barvah. Pri tej sem rojstnodnevni napis še embosirala, da pa je bil enake barve kot ozadje, sem ga najprej odtisnila z blazinico s katero sem senčila ozadje, potem pa še enkrat odtisnila s prozorno embosing blazinico, saj se na Altenew blazinico prozoren prahec ni želel prijeti. Vse to sem pogrela z vročo pištolo in dobila tak čudovit efekt, ki malo popestri voščilnico.





...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
  • tortica (TEDI)
  • napis (Ustvarjalni dotik - ni več na zalogi)
  • alkoholni markerji (TEDI)
  • roza blazinica (Altenew)
  • embossing prah ( Crelando )
...................................................................................................................................................................

Izzivi:

                                                                                                                            lep pozdrav, Pia ❤️

2 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica :-)) Zelo lepo si ujela naše barve poletja!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena ljubka voščilnica :)
    Hvala, ker si tudi to delila v Veseli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši