Rojstnodnevna tortica

  Hej,

danes ti predstavljam rojstnodnevno voščilnico s tortico. Na njej sem prvič sprobala alkoholne markerje in pa nove štampiljke iz tedija. Ozadje sem izdelala s pomočjo plastične šablone in senčenjem z roza blazinico. In tako je nastala malce razigrana voščilnica, ki mi je zelo všeč in jo bom definitivno ponovila tudi v drugih barvah. 



Za navdih mi je bil prejšnji izziv pri Craftalnici (rojstnodnevna torta), ker sem pa zamudila prijavo, sem počakala z objavo in naletela na nov izziv Poletne barve, ki se je ravno skladal s to voščilnico :) 


Za ozadje pa mi je bil navdih izziv Vesel hiške Pesem s pikami.


...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................

Izzivi:

                                                                                                                            lep pozdrav, Pia ❤️






2 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica :-)) Zelo lepo si ujela naše barve poletja!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako imenitno si združila izziva in pričarala krasno rojstnodnevnico!
    Hvala, ker si z njo okrasila Veselo hiško,
    Majda DT

    OdgovoriIzbriši