Tulipani za prijateljico

Hej,
za danes sem naredila preprosto voščilnico s tulipani na katerih sem uporabila tehniko paper piecing.
Nastala je nežna voščilnica. V notranjost pa sem še prilepila 1 tulipan🌷 

...................................................................................................................................................................
Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................

Izzivi:


lep pozdrav,Pia<3


4 komentarji:

  1. Lepa sveža barvna kombinacija, ki se lepo poda nežnim tulipanom. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna voščilnica, všeč mi je postavitev tulipanov v krogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila :-)) Lepe rožice si dodala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti tulipani in lepo sestavljena voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši