Interaktivna voščilnica #1

Živijo,
tokrat sem pripravila interaktivno voščilnico. Jajčka se vrti po krogu, ki sem ga izdelala s pomočjo 2 šablon v obliki kroga. Ozadje sem naredila tako, da sem najprej s prozornim prahcom vroče embosirala zajčke.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uporabljeni izdelki:
-napis (Ustvarjalni dotik)
-jajčka (VivaDecor)
-krogi (Sizzix)
-zajčki na ozadju (DoCrafts)
-obroba (Najlepši par)
-barva-peacock feathers (Distress ink)
-embossing prahec (Crelando)
-3D blazinice (DoCrafts)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Voščilnico prijavljam:
-Najlepši par- Galerija meseca maja (valoviti pravokotniki s šivi)
-Najlepši par- Ko me inspirira #65  
-Fabnfunky challenges- challenge #392-embossing wet or dry
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
XOXO,Pia

6 komentarji:

  1. Tako veselo se vrti pisanka naokrog in všeč mi je barvna kombinacija. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno ozadje z zajčki, pa pisanka se tako lepo vrti okrog. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card...Thanks for joining us at Fab’n’funky:)
    Wendy xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav res ljubko...všeč mi je tvoja ideja in izvedba. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna voščilnica. Embosirani zajčki na ozadju so svetovni.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo praznično voščilnico si naredila :-)) Všeč so mi zajčki v ozadju.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši