Valentinova voščilnica

  Hej,

danes se ti javljam z zahvalno voščilnico (nekako zahvala za ljubezen). Takoj, ko sem v roke dobila tinine nove šablonice sem izrezala čimveč izrezkov in pričela z ustvarjanjem. Ta voščilnica je bila najprej rojstnodnvena, potem pa mi je bila tako všeč, da sem morala narediti še eno. Da so zaključki oz. začetki vejic bili lepši/nevidni sem dala čez njih srček in tako ugotovila, da je tole super voščilnica za valentinovo. Da je srček še malo izstopal, sem nanj nanesla nuvo perlice v prozorni barvi. Upam, da ti je všeč!😊❤️




...................................................................................................................................................................
Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................
Izzivi:
                                          lep pozdrav, Pia ❤️

2 komentarji:

  1. Zelo lepo si sestavila voščilnico s srčkom! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, nežna valentinova voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši