Božični venček

 Hej,

danes se ti javljam z božično voščilnico. Za ozadje sem želela narediti imitacijo lesenih desk, kar je bila domača naloga pri MŠPU. Namesto bele tempere, sem uporabila kar belo voščenko in se mi zdi, da je podoben efekt. Za venček sem skupaj zalepila dva izreza venčka, da sem dobila malo bolj polnega in pa dve barvi. Upam, da ti je všeč! 😊🎄




...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................

Izzivi:


                                                                                                                lep pozdrav, Pia ❤️

4 komentarji:

  1. Kako mi je všeč tvoj efekt z voščenko...krasen rezultat!!!...in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra ideja z belo voščenko. Krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep efekt si dosegla z voščenko. Tudi venček je zelo lep. Krasno, da si nas obiskala v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se znašla! Čudovito voščilnico si pripravila :) Hvala za sodelovanje v našem idejniku! Srečno in vse dobro v novem letu ti želim, Barbara.

    OdgovoriIzbriši