Golobček

 Hej,

že nekaj časa je minilo od moje zadnje objave pa sem se odločila, da vam moram tole voščilnico obvezno pokazat. Izdelana je bila za birmanko. Voščilnica je precej preprosta z akvarelnim ozadjem, ki voščilnici po mojem mnenju doda neko zanimivost oz. posebnost. Ustvarila sem ga s pomočjo disstress oxide blazinice in vode.Všeč mi je tudi preprostost te voščilnice. Upam, da je všeč tudi tebi! 🕊️😊





...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................

Izzivi:

                                                                                                                            lep pozdrav, Pia ❤️

0 komentarji:

Objavite komentar