Sveta družina

Hej,

danes se ti javljam s kar tremi božičnimi voščilnicami. Odločila sem se, da kar vse 3 dam v 1 objavo saj so si podobne in se mi je zdelo smiselno. Letos sem se odločila, da bodo vse voščilnice, ki jih bomo odposlali za praznike bolj verske, zato sem na teh voščilnicah uporabila sveto družino. Po čistem naključju pa so se mi ob fotografiranju na voščilnicah pojavili sončni žarki, ki delujejo kot nekakšen sij iz nebes, kar naredi vse bolj magično. Malo sem se poigrala z barvami Marije in Jožefa, da ni bila na vseh voščilnicah samo modra barva. Upam, da so ti všeč! 😊 🎄



 







...................................................................................................................................................................
Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................
Izzivi:


                                                          lep pozdrav,Pia<3 


3 komentarji:

  1. Zelo lepe praznične voščilnice si izdelala in se domiselno poigrala z barvami. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Preproste, a hkrati čudovito barvite so tvoje praznične voščilnice ter odražajo pravi pomen Božiča. In da je še sonček obsijal jih z žarki je prav čudežno.
    Hvala, da sodeluješ na Izzivu pri Veseli Hiški in vabljena v prihodnje.
    Lepe praznike, Veana R.-DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih se vse postavi na svoje mesto, kajne? Očarljivo so se združile tvoje praznične voščilnice in sončni žarki.
    Hvala, ker si nas obiskala v Veseli hiški. Pridi še :-)
    Prijazen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši