Rojstnodnevna želvica

Hej,

za danes sem pripravila rojstnodnevno voščilnico z želvico, ki sem jo izdelala za sestrin rojstni dan. Navdih sem dobila na instagramu . Želvico sem pobarvala kar s flumastri iz Lidla in jih ˝zabrisovala˝ z vodnim čopičem.



Set štampiljk v katerem je prišla želvica sem dobila od Craftalnice in Pink and paper, še enkrat HVALA!

...................................................................................................................................................................
Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................
Izzivi:

                                                           
                                                          lep pozdrav,Pia<3 



0 komentarji:

Objavite komentar