Tresočka z drevescem

Živijo,

Danes se vam javljam z novo voščilnico, ki sem jo izdelala kot tresočko. Izdelala sem jo s pomočjo Tininega videa. Prav tako sem našla postopek na njenem blogu, kjer je izedelala tresočki na 2 načina, jaz sem se pa odločila za drugi enostavnješi način. Torej to je moja voščilnica za 4.domačo nalogo pri MŠPU.



...................................................................................................................................................................
Uporabljeni izdelki:
  • smreka (ebay)
  • valovit pravokotnik ( Najlepši par)
  • napis SREČEN ( doCrafts - posamične črke)
  • napis BOŽIČ ( Najlepši par)
  • polnilo ( TEDI)
...................................................................................................................................................................
Izzivi:


lep pozdrav,Pia<3 



0 komentarji:

Objavite komentar