Motorist🏍️

  Hej,

danes ti pokažem tole luštno voščilnico, ki sem jo pripravila za fanta, ki uživa v vožnji z motorjem. Me je kar malo sram, da kot motoristka nimam še niti ene šablone ali štampiljke povezane z motorji, zato sem morala uporabiti sliko iz pinteresta (v bistvu je tole oneline tattoo😅) ampak vseeno mislim, da je izpadlo super. Naredila sem še “cesto” po kateri se lahko vozi in pa, da ozadje ni bilo tako pusto sem ga suho embosirala in mislim, da je dvignilo voščilnico na čisto drug nivo. Upam da je tudi tebi všeč tako kot meni☺️🏍️





...................................................................................................................................................................

Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................

Izzivi:

                                                                                                                           lep pozdrav, Pia ❤️


1 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica! Hvala, ker si z njo tako čarobno okrasila Veselo hiško, Majda DT

    OdgovoriIzbriši