Poročna zgibanka

 Hej,

danes se ti javljam z malo bolj posebno voščilnico, ki sem jo izdelala za obletnico poroke. Želela sem, da ta voščilnica ne bi bila nekaj vsakdanjega. Tako sem si najprej na list skicirala kako želim, da bi se odpirala in kasneje iz čisto navadnega fotokopirnega papirja naredila "maketo", da sem videla kako bo to sploh izgledalo. Maketa je izgledala super in sem se lotila izdelave voščilnice iz malo tršega papirja. Na koncu mi je bilo najbolj všeč, da sem sprednji del voščilnice pustila prazen in tako dobila dodaten efekt presenečenja v notranjosti, kjer se je nahajala tudi poročna slika. Da je pa vse ostalo zaprto sem okrog zavezala še mašnico. Upam, da ti je všeč!👰🏻❤️









...................................................................................................................................................................
Uporabljeni izdelki:
...................................................................................................................................................................
Izzivi:
                                          lep pozdrav, Pia ❤️




2 komentarji:

  1. Zelo lepo si izdelala voščilnico s prav posebnim načinom odpiranja! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita poročna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši